maandag 3 augustus 2015

Watercolor Whishes Card Kit

Hallo creatievelingen

Hebben jullie de GE-WEL-DI-GE kit: Watercolor Whishes als eens goed bekeken in de catalogus? Hij staat op pagina 80 en met deze kit kun je 20 kaarten maken. En alles wat je er voor nodig hebt zit er in! Enveloppen, verschillende maten kaarten EN een SUper leuke stempel set EN 2 Stampin Spots, kleine versies van inkt pads, uiteraard in de kleuren van Stampin' Up!

Omdat beelden meer zeggen dan woorden, trakteer ik jullie vandaag op een filmpje, gemaakt door Stampin' Up! zelf. Ze laten zien wat er allemaal in de kit zit en alle verschillende kaarten die je kunt maken.



Is hij niet FANTASTISCH?! Ik heb hem zelf ook gemaakt en ik vind hem echt heel erg leuk en de kaarten zijn SUper makkelijk te maken waardoor je in een handomdraai 20!! verschillende kaarten hebt.




Dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb

En wist je dat er nog meer kits zijn? Op pagina 152 tot en met 155 staan ze allemaal bij elkaar. Alleen bij de Watercolor Whishes Card Kit zit alle benodigde materialen. Bij de overige kits staat apart vermeld wat je verder nog nodig hebt.

Wil jij hem ook bestellen? Dat kan! Stuur een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten