maandag 28 september 2015

DSP-week: English Garden

Hallo creatievelingen

Na jullie bijna de hele maand september te hebben getrakteerd op leuke en gevarieerde projecten gemaakt met de SUper leuke producten uit de nieuwe najaarscatalogus, wil ik de komende weken weer aandacht besteden aan de jaarcatalogus. Want ook daar staan ontzettend veel leuke stempels in waar je alle kanten mee op kunt.

En niet alleen met stempels kun je van alles maken, ook het Design Papier leent zich om in de hoofdrol te staan. Veel mensen denken er niet zo snel aan om vooral het design papier te gebruiken voor bv. een kaart. Ik laat dan ook graag zien dat dit heel gemakkelijk kan. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen, dat ik zelf ook enorm graag stempel en een kaart zonder stempelen kan ik me niet voorstellen.

Geweldig vind ik dat het design papier opgebouwd is uit de bekende kleuren van Stampin' Up! Hierdoor kun je in een handomdraai de juiste papiertjes bij elkaar zoeken en weet je ook zeker dat de kleuren perfect matchen. Een zaligheid vind ik dat.


Zoals je ziet is het DSP English Garden heel erg mooi om te gebruiken. De kaart is daardoor heel snel klaar. Dit papier heeft veel verschillende designs in prachtige kleuren. Niet raar dat deze dan ook erg geliefd is bij mij.

Voor deze kaart heb ik 3 gelijke stroken papier gesneden en ze allemaal op een iets groter stukje Night of Navy cardstock geplakt. Een strikje van Crumb Cake en een klein tekstje maken de kaart af.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten