zondag 6 september 2015

Melkpakje met Embellished Ornaments

Hallo creatievelingen

Zondag en dus tijd voor een 3D project, zoals jullie van mij gewend zijn. Deze keer een bekend ontwerp van stal gehaald: het melkpakje. Ik heb de maten aangepast zodat er 4 grote theelichten in passen, natuurlijk in de kleuren waarmee ik gestempeld heb.

Voor 1 van de thinlits heb ik Silver Foil Sheets gebruikt. Deze staan op pagina 148 van de huidige jaarcatalogus en is geweldig om er bij te hebben want juist voor dit soort stansen is ideaal. De resultaten zijn elke keer weer prachtig.

Het melkpakje zelf heb ik van Whisper White A4 Thick Cardstock gemaakt (pagina 149), daardoor is het een stevig pakje geworden en kun je het naar eigen smaak bestempelen. Dit cardstock is ook ideaal om te gebruiken voor kaarten omdat het net iets dikker en dus steviger is dan het bekende Whisper White (welke weer super fijn is om op te stempelen en als toplaag van een kaart te gebruiken).


Dit project staat op het programma van de workshops later deze maand, kijk hier voor meer informatie.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten