zondag 27 september 2015

Snow Place Melkpakje

Hallo creatievelingen

Het project van vandaag herkennen jullie misschien. Enkele weken geleden had ik ook een melkpakje, maar toen met Embellished Ornament. Ik vond dit pakje zo leuk omdat er 4 grote theelichten in passen en aangezien ik daar een leuke voorraad van heb in verschillende kleuren (met dank aan IKEA), wilde ik er nu ook 1 maken met de set: Snow Place.

Het achtergrond papier is Merry Moments en de kleur van het melkpak is Mossy Meadow. Een diepe donkere kleur groen die perfect bij de sfeer van het pakje past.

De sneeuwpoppen, het hoedje en de sjaal heb ik gestempeld en vervolgens met behulp van de bijpassende framelits gestanst. Ik heb ze met Dimensionals op het doosje geplakt voor een extra 3D effect.


Het glitter lint herken je misschien ook, deze staat in de najaarscatalogus op pagina 29 en is stevig genoeg om er een mooie strik mee te maken. De tekst heb ik ook hier in 2 delen gestempeld zodat ik ze met de Washi Label Punch goed kon ponsen.

En zo heb je bijna de gehele maand september kunnen genieten van allerlei producten uit de najaarscatalogus en de vele mogelijkheden die er zijn. Ik ben benieuwd welke stempels jij mooi vindt en wat jouw favoriet is. Die van mij is wel duidelijk nu geloof ik :-)

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen: