donderdag 24 september 2015

Snow Way!

Hallo creatievelingen

Vandaag een eenvoudig kaartje waar je echt heel weinig voor nodig hebt:, met papier, een stempelset en een cirkelpons kom je een heel eind. En het resultaat is een leuke, speelse kaart.

De basiskaart is gemaakt van Smoky Slate cardstock met als toplaagje Whisper White (want dat stempelt het allermooist vind ik). Met  enkele cirkels van Silver Foile en Merry Moments DSP heb ik de kaart opgebouwd. Juist door alle ronde vormen, want alle hoekjes heb ik afgerond met de Corner Punch, passen de Enamel Dots er perfect bij.


Kleuren die ik gebruikt heb: Smoky Slate, Real Red, Old Olive en zilver. Het afdrukje heb ik met Early Espresso gestempeld omdat ik deze donkere kleur bruin mooier vind dan zwart. Ik vind dat iets warmer overkomen. Welke kleur gebruik jij het liefst: Early Espresso of Basic Black?

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten