maandag 26 oktober 2015

All Boxed Up, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze week staat de SUper leuke set: All Boxed Up! centraal. Je kunt de set terug vinden in de jaarcatalogus op pagina 63 en hij past perfect bij de kit die er boven staat: Gift Box Kit. Maar als stempelset is hij ook heel goed los van de kit te gebruiken.

Anders dan je van mij gewend bent, heb ik deze week geen kaarten, maar juist alleen maar 3D projecten om te laten zien dat je de stempels heel goed kunt gebruiken bij doosjes die je zelf hebt gemaakt.

Vandaag heb ik van het prachtige Glassine Sheets (pagina 148) een zakje gemaakt waar precies een grote chocolate-chip-koek in past.


Ik heb gestempeld met de kleuren Chocolate Chip en Real Red. De rode kleur is alleen voor het accent en de Chocolate Chip vond ik zo toepasselijk bij dit project dat ik die wel moest gebruiken.

Als je stempelt op Glassine Sheets moet je enige droogtijd wel in acht nemen. Het papier is voorzien van een laagje waardoor het iets langer duurt voor je inkt droog is. Belangrijk dus dat je er goed op let want anders loopt de inkt uit en krijg je allemaal vieze vegen.

Ik vind dit papier echt schitterend en heel geschikt voor een traktatie. Vooral omdat het enigszins doorzichtige materiaal al een idee geeft van wat er in zit zonder dat je het helemaal kunt zien.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten