zondag 4 oktober 2015

DSP-week: Timeless Elegance

Hallo creatievelingen

Vandaag is het weer 3D-zondag want natuurlijk hoort in deze week van het Design Papier ook een 3D project. Het doosje dat ik gemaakt hebt, hebben jullie al een keer eerder gezien in een slankere variant. Deze keer echter heb ik de maten aangepast zodat ik 3 grote theelichten in kon doen. Bij de Ikea heb ik onlangs zowel kleine als grote waxinelichtjes gekocht in veel verschillende kleuren.

Het design papier wat vandaag in de hoofdrol staat is: Timeless Elegance en dit design is met recht tijdloos elegant. Wat een schitterend papier, het is het soort papier waar ik altijd even bij moet slikken voordat ik het in stukjes durf te snijden, het papier dat er voor zorgt dat mensen als ik papier gaan oppotten om er alleen naar te kijken. Zo mooi!



Gelukkig heb ik de moed kunnen vinden om er toch iets moois van te maken en ik ben dan ook heel blij met het eindresultaat. Cadeau-waardig, al zeg ik het zelf. Voor dit papier zijn maar 3 kleuren gebruikt: Basic Black, Sahara Sand en Very Vanilla. Het laat zich ook heel goed combineren met bv. Tempting Turquoise en Bermuda Bay. Eigenlijk passen alle kleuren van Stampin' Up! hier geweldig bij, maar deze blauwe tinten maken het voor mij he-le-maal fantastisch.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten