zondag 18 oktober 2015

Easel-doosje met Sprinkles of Life

Hallo creatievelingen

Het project van deze 3D-zondag is een luciferdoosje. Het doosje heb ik gemaakt van Basic Black cardstock en is meteen ook de Easel. Het minikaartje bovenop het doosje kun je plat vouwen waardoor je een klein cadeautje hebt ter grootte van een luciferdoosje. Het laatje trek je gemakkelijk open met behulp van het lintje.

Het voorbeeld voor dit doosje vond ik op deze site. Omdat ik het niet precies hetzelfde wilde maken, heb ik mijn eigen doosje gemaakt en niet een bestaand lucifer doosje gebruikt, maar dat kan natuurlijk wel. Ik vind het heel leuk zoals zij er ook een kaarsje bij heeft gedaan en de lucifers zodat je het kaarsje ook echt aan kunt steken.


Voor de afbeeldingen heb ik de set: Sprinkles of Life gebruikt in de kleuren: Melon Mambo, Pumpkin Pie, Daffodil Delight, Tempting Turquoise en Cucumber Crush. De Candy Dots passen er SUper goed bij omdat ze uit dezelfde kleurenfamilie (Brights) komen.

Later deze maand geef ik een workshop en dan gaan we een Easel-doosje maken. Zin om mee te doen? Je kunt je nog opgeven voor deze workshop, voor meer details, klik hier

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten