zondag 11 oktober 2015

Flower Patch, deel 3

Hallo creatievelingen

Omdat deze week voor mij vooral in het teken heeft gestaan van mijn andere grote liefde: toneel, heb ik niet veel tijd gehad voor allerlei andere creatieve projecten. Vandaar ook dat het 3D project vandaag een kleintje is.

Ik heb een klein notitieboekje bekleed met Crumb Cake cardstock. Om te zorgen dat het goed blijft zitten heb ik hiervoor de Fast Fuse Adhesive gebruikt. Deze dubbelzijdige lijmrol is heel erg geschikt om zwaardere materialen aan elkaar te verlijmen. Het vraagt even oefening om hem goed te gebruiken, ik raad dan ook aan om het volgende filmpje te bekijken: fastfuse.




De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Daffodil Delight, Rich Razzleberry en Old Olive. Het is een super handig notitieboekje om in je tas altijd bij je te hebben. Ideaal om snel even iets op te schrijven.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen: