zaterdag 14 november 2015

Embellished Ornaments en Delicate Ornament Thinlits Dies, deel 5

Hallo creatievelingen

Voor de kaart van vandaag heb ik alleen goud en zwart gebruikt. Ik vind dit echt een hele mooie, chique combinatie voor de kerst, ook al valt hij ver buiten mijn comfortzone, ik heb er aardig wat leuke projecten mee kunnen maken.

Dit is een zogeheten fun-fold-card. Hij vouwt weliswaar open zoals een gewone kaart, maar de voorkant is de helft kleiner dan de achterkant. Ik heb een kerstornament op de voorkant geplakt die een stuk uitsteekt. Hij dekt hiermee het witte ornament op de achterkant helemaal af.


Pas als je de kaart openvouwt zie je de witte kerstbal. Hier is ook meteen ruimte om je eigen kerstwens te schrijven.

Met StaZon heb ik de takjes op het design papier gestempeld. Omdat dit papier wat gladder is, moet je hiervoor de StaZon gebruiken omdat de andere inkt niet goed droogt. En het is zonde als je stempel afdruk er niet mooi op blijft zitten. 

1 ornament heb ik ook met zwart gestempeld en het ornament op de voorkant heb ik wederom uit Black Glimmer Paper gestanst.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten