zondag 15 november 2015

Embellished Ornaments en Delicate Ornament Thinlits Dies, deel 6

Hallo creatievelingen

Vandaag deel 6 uit de serie Embellished Ornaments en Delicate Ornament Thinlits Dies. Natuurlijk is dat een 3D project, zoals je van mij op zondag gewend bent. Het zijn 2 delicate projectjes geworden, geheel passend bij de naam van de thinlits.

Met deze thinlits heb ik 4 ornamenten gestanst uit Silver Foil en deze heel voorzichtig op elkaar geplakt. Het beste kun je hiervoor de lijmstift gebruiken die in de najaarscatalogus staat op pagina 43: Fine-Tip Glue Pen. Deze is echt ideaal voor kleine embellishements of hele smalle randjes zoals bij dit ornament.

Omdat ik blauw geweldig vind combineren bij zilver, heb ik gekozen voor een Island Indigo lintje. Het oogje, bovenaan het ornament, heb ik uit Silver Glimmer Paper gestanst.


Natuurlijk moest ik er ook een blauwe versie bij maken. Met Island Indigo heb ik 4 ornamenten gestempeld en deze vervolgens met bijpassende Thinlit uit gestanst. Ook hier is het oogje van Silver Glimmer Paper gemaakt en voor het contrast met het blauw heb ik nu juist een Silver Ribbon gebruikt. Beide ornamenten krijgen komende kerst een ereplaats in mijn kerstboom.



Overtuigd dat dit een set is waar je alle kanten mee op kunt? En wil je hem ook bestellen? Dat kan. Je kunt tot 18.00 uur vandaag nog je bestelling doorgeven voor de verzamelbestelling. Stuur dan een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten