zondag 29 november 2015

Lovely as a Tree, deel 5

Hallo creatievelingen

Als laatste creatie in de rij met Lovely as a Tree deze keer geen 3D project, maar wederom een kerstkaart. Het zo eenvoudig om hier prachtige kaarten mee te maken en dat wilde ik jullie deze week heel graag laten zien.

Voor deze kaart heb ik wel iets meer uitgepakt met embospoeder. Ik heb een embosfolder bewerkt met Versa Mark en vervolgens met een stukje Whisper White door de Big Shot gehaald. Meteen Silver Embos Powder erover gestrooid en vervolgens verhit met de Heat Tool. Zo heb ik de achtergrond gemaakt aan de rechterkant. Door er een iets groter stukje cardstock van Night of Navy achter te plakken springt het er nog meer uit.

De bomen heb ik ook met Versa Mark gestempeld en bewerkt met Silver Embos Powder. Ik heb wel eerst een stukje Whisper White gekleurd met een sponsje en Night of Navy inkt om de zilveren bomen een mooie achtergrond te geven.


De tekst komt van de set: Sentimenten. Deze is ook in het Nederlands te verkrijgen. Wil je hier meer over weten, neem dan contact op met mij (kruining05@ziggo.nl).

Een stukje Organza lint met een klein strikje maken de kaart helemaal af. Ik hoop dat je genoten hebt van deze week van Lovely as a Tree van Stampin' Up! en dat ik jou heb mogen inspireren.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten