vrijdag 6 november 2015

This is the Life en Paper Clips Thinlits Dies, deel 2

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik jullie graag laten zien dat papier van een bepaald thema ook voor andere projecten en kaarten gebruikt kan worden buiten dat thema.

De kaart hieronder is gemaakt van het design papier: Season of Cheer. En precies zoals de naam al doet vermoeden is dit papier speciaal gemaakt voor de komende kerstperiode. Je kunt het papier vinden in de seizoenscatalogus op pagina 29.

Het is een heel mooi design papier waarvan er verschillende ook te gebruiken zijn voor bv. zomaar een kaartje. Want had jij al gezien dat dit eigenlijk kerstpapier is? En precies daarom heb ik er een kaart van gemaakt. Het papier is zo mooi en rijk aan kleuren en het allerleukste vind ik als ik producten ook op een andere manier kan gebruiken. En dat laat ik heel graag zien.


De kaart heb ik verder versierd met stempels uit de set: This is the Life en de Paper Clips Thinlits Dies, want die staan tenslotte centraal deze week. Ik vind de stempelset echt super leuk om samen met de thinlits een extra dimensie aan een project te geven. En houd je van Project Life dan vind ik deze combinatie echt een Must-have.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten