zondag 27 december 2015

Surprise, Season of Cheer design papier van Stampin' Up!

Hallo creatievelingen

Ongetwijfeld heb je al gehoord en gelezen dat er een nieuwe voorjaarscatalogus aan staat te komen en dat de de Sale A Bration van Stampin' Up! in januari weer van start gaat. En tjonge, wat heb ik er een zin in! De komende week ga ik daar uiteraard veel meer aandacht aan besteden, maar vandaag toch nog even aandacht voor prachtig papier uit de najaarscatalogus van Stampin' Up!

Omdat de kerstdagen net voorbij zijn wil ik graag laten zien dat je met kerstdesign papier ook andere leuke projecten kunt maken. Want door een bepaald papier met andere stempels te combineren, creëer je totaal iets anders. Omgekeerd kan dat ook, door een niet-kerststempel te combineren met kerstkleuren en embellishmend maak je juist weer een kerstproject.

Afijn, je weet het ondertussen allang van mij: ik maak juist graag ook iets wat je niet verwacht van een stempel set of papier en kun je met recht zeggen: Surprise!


Dit vrolijke design papier: Season of Cheer lijkt in dit ontwerp veel meer op feestlampjes dan op kerstverlichting en dat was precies mijn bedoeling. Het doosje is SUper geschikt om er een kleinigheidje in te doen voor de jarige waarmee je meteen een mooie cadeauverpakking hebt.

Regelmatig geef ik workshops waarbij we al verschillende soorten doosjes hebben gemaakt. Wil jij ook een keer aansluiten? Dat kan, je hoeft niet handig te zijn en ervaring is niet nodig, enthousiasme wel. Ik zorg voor alle materialen en help je stap voor stap op weg naar het eindresultaat.

Kijk eens op mijn pagina: workshops voor meer details. Heb je een persoonlijke wens die er niet tussen staat, stuur me dan een mail. Ik geef ook workshops op verzoek, zoals bv. deze . Stuur dan een mail naar: kruining05@ziggo.nl


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten