dinsdag 19 januari 2016

Balloon Celebration, deel 2

Hallo creatievelingen

Deze dinsdag een extra kaartje met de SUper leuke set: Balloon Celebration van Stampin' Up! Wauw, wat kun je veel kanten op met deze set, ik ben er dol op. Heel blij met zo'n leuke stempel set met bijpassende pons.

Ik heb met enkele stempels uit de set een eigen achtergrondje gemaakt en daar 2 ballonnen opgeplakt. Uiteraard heb ik die eerst op een stukje Whisper White gestempeld en met de pons is het een eitje om ze te ponsen.

Ik vind de kleine paardenbloempluisjes heel erg schattig. Zo leuk om hiermee een achtergrond te maken, alsof ze samen met de ballonnen genieten van een zuchtje wind.



Kleuren die ik gebruikt heb: Whisper White, Night of Navy, Melon Mambo en Daffodil Delight.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten