vrijdag 8 januari 2016

Nice Cuppa, Clean & Simple

Hallo creatievelingen

En wat vinden jullie van de nieuwe voorjaarscatalogus? En heb je ook de Sale A Bration folder bekeken? Er staan fantastische nieuwe producten in van Stampin' Up! en ze zijn net als altijd wederom van geweldige kwaliteit. Veelzijdig en het beste van allemaal: ze matchen goed met elkaar. Verschillende kleurlijnen zijn weer uitgezet met het Design papier met daar natuurlijk bijpassende producten naast.

En je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Of juist met weinig veel kanten op. Zoals met deze kaart: Clean & Simple.

Eerst heb ik het theekopje gestempeld en deze een keer extra op een memoblaadje gestempeld. Die heb ik uitgeknipt en op de kaart over het kopje geplakt (maskeren). Daarna heb ik met memoblaadjes een deel van de kaart afgeschermd zodat ik er tussen kon stempelen. Het citroentje heb ik met Daffodil Delight gestempeld, het theekopje met Wisteria Wonder. De tekst met Early Espresso.



Het hartje zit ook in de set en heb ik expres vaag gestempeld  (met Smoky Slate, 2x afgestempeld), nu is het net een dampwolkje van de warme thee die in het kopje zit.

Heb jij je verlanglijstje al klaar voor deze maand? De verzamelbestelling plaats ik op zondag 17 januari.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten