zondag 17 januari 2016

Number of Years, deel 3

Hallo creatievelingen

Uiteraard hoort in dit rijtje ook een 3D project. Uit een heel vel van 12" bij 12" (30,5 bij 30,5 cm) heb ik een tasje gemaakt. Vooral omdat ik het papier zo ontzettend mooi vind dat ik perse wilde dat dit Design papier in de hoofdrol stond.

Het schitterende Birthday Bouquet Designer Series Paper vind je op pagina 9 en er worden mooie kleuren met elkaar gecombineerd, o,a. Blushing Bride, Watermelon Wonder en Mossy Meadow. Het papier heeft nog veel meer mooie designs, echt de moeite waard om in huis te halen. Romantisch, vrolijk, lieflijk, het komt allemaal terug in de verschillende vellen design papier.


Het tasje heb ik versierd met enkele banners en natuurlijk mooie cijfers. Het lint vind je terug op pagina 31 en is een breed lint in de kleur: Watemelon Wonder. Ideaal als hengsel voor een tasje.

Ik heb er ook een werktekening van gemaakt, in inches, omdat ik dit het handigste vind in combinatie met de Simply Scored Board van Stampin' Up! Mocht je hier vragen over hebben, stuur me dan gerust een mailtje. (kruining05@ziggo.nl)




Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten