maandag 8 februari 2016

A Nice Cuppa van Stampin' Up! deel 1

Hallo creatievelingen

Omdat ik de set: A Nice Cuppa van Stampin' Up! met bijpassende framelits: Cups & Kettle zo ontzettend leuk vind, besteed ik er deze week weer de hele week aandacht aan.

Vandaag in combinatie met de stempelset: Timeless Textures. Een geweldige set voor allerlei soorten kaarten en juist de koffiekring vind ik geweldig bij het kopje passen. Ik heb Whisper White als basis gebruikt, zowel voor de kaart als voor de bovenlaag. Prachtig vind ik dat, wit op wit. Door Dimensionals te gebruiken tussen de laagjes creƫer je extra diepte.



De kleuren die je ziet zijn: Crumb Cake, Tip Top Taupe, Blushing Bride en Watermelon Wonder. Schitterende kleur Watermelon Wonder en hij combineert geweldig met de naturelle kleuren van Naturals. De achtergrond heb ik helemaal opgebouwd met Timeless Textures.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten