vrijdag 12 februari 2016

A Nice Cuppa van Stampin' Up! deel 2

Hallo creatievelingen

A Nice Cuppa is een heerlijke set om mee te werken, ik word helemaal blij van de leuke stempels uit de set en nog blijer van de bijpassende framelits: Cups & Kettle.

Naast deze stempelset en framelits hoort in deze serie ook het Have a Cuppa Designer Series Paper. Prachtige kleuren, geweldige combinatie, hier hou ik heel erg van. Maar goed, ik vind geloof ik alles mooi waar Bermuda Bay bij gebruikt wordt.

Dus heb ik ook die kleur als cardstock gekozen om daar het design papier op te plakken zodat het nog beter tot zijn recht komt. De koffiepot heb ik uit Whisper White gesneden met behulp van de framelit en gesponst met Melon Mambo. Het hartje hoort ook bij de stempelset: A Nice Cuppa.



Deze sketch (opbouw van de kaart) heb ik al eens vaker gebruikt en hij gaat ongetwijfeld nog vaker terug komen. Ik vind hem erg leuk, vooral omdat je design papier de hoofdrol kunt laten spelen op een kaart. Je kunt er lekker veel van gebruiken en als je dan zo'n leuk papier hebt als Have a Cuppa, dan is het bijna kinderspel om een kaart te maken.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten