maandag 29 februari 2016

Balloon Celebration en Watercolouring techniek

Hallo creatievelingen

Gisteren liet ik de SUper gave kit: Watercolor Wishes van Stampin' Up! zien en de kaarten die je er allemaal mee kunt maken. Natuurlijk kun je, als de kaarten af zijn, de stempels nog steeds gebruiken.

Dat heb ik deze week gedaan met de kaarten die ik gemaakt heb. Vandaag een verjaardagskaart. Misschien heb je al gezien dat ik ook hier weer gebruik gemaakt heb van de techniek: watercolouring. Daar later deze week meer over.

Materialen voor deze kaart zijn: Night of Navy cardstock, Whisper White en Shimmery White voor de watercolouring techniek. De ballonnen en de sterretjes komen van de set: Balloon Celebration. Een geweldige set waarmee je in een handomdraai een kaart maakt voor groot en klein.


De tekst komt dus uit de kit: Watercolor Wishes. Dit zijn mooie teksten voor verschillend gelegenheden. Je kunt er echt heel veel kanten mee op en ik ben dol op dit soort "geschreven" teksten. Vind ik echt prachtig!


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten