maandag 1 februari 2016

Sale A Bration kaarten

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik jullie graag laten zien hoe leuk de Sale A Bration is van Stampin' Up! Bij elke € 60,00 die je besteedt aan producten uit de voorjaarscatalogus en de jaarcatalogus mag je een gratis product kiezen uit de Sale A Bration folder.

En er staan ontzettend leuke items in! En met die verschillende stempels en papier kun je natuurlijk ook kaarten maken. Dus, je maakt gratis kaarten! Hoe leuk is dat!!

Ik heb met het limited design papier: Perfectly Artistic (pagina 19) verschillende kaarten gemaakt. Zo zie je hieronder 2 kaarten waarbij ik de stempel set: Perfect Parings (pagina 11) heb gebruikt en de set: What I love. 2 compleet verschillende kaarten en snel klaar omdat het papier al prachtige designs heeft waardoor ze super geschikt zijn om zo te gebruiken.



Uiteraard zijn er nog meer kleuren zoals hieronder  (Bermuda Bay en Tempting Turquoise, echt prachtig, ik ben dol op deze kleuren!). Deze keer heb ik nog meer stempels gebruikt: Perfect Parings, What I Love, Botanicals for You (pagina 4) en de limited: Sky is the Limit. Alle 4 de stempels sets vind ik geweldig! De set: What I Love is photopolymer en een 3-step set. Dat betekent dat de stempels doorzichtig zijn en je in 3 stappen je afbeelding zelf samenstelt. 


Als laatste ook nog een Crushed Curry variant met de stempels van de set: Botanicals for You. Ik heb hier de kleur Raspberry Bliss bij gebruikt en een klein beetje groen (Garden Green).




Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten