vrijdag 4 maart 2016

Watercolor Wishes en Balloon Celebration

Hallo creatievelingen

Dit kaartje heb ik ook gemaakt met de SUper leuke Watercolouring techniek. Aanstaande zondag komt een stap voor stap zodat jij ook aan de slag kunt.

De stempels komen van de set: Balloon Celebration en uit de set Watercolor Wishes van Stampin' Up!. Afgelopen zondag heb ik die set op mijn blog laten zien, klik hier als je de kit wil bekijken en er meer over wil weten.

Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door een kaart die ik op Pinterest tegenkwam. Ik heb bewust de "pluisjes" een kant op gestempeld omdat het daardoor lijkt alsof ze weg zweven.


Fijn om deze kaart naar iemand te sturen die een hart onder de riem kan gebruiken. De kleuren vallen helemaal binnen mijn comfortzone: Night of Navy, Island Indigo en Tempting Turquoise.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten