woensdag 25 mei 2016

Stampin' Up! nieuwe catalogus Kick-off Party

Hallo creatievelingen

Vanavond geef ik bij mij thuis de Kick-off Party voor de nieuwe catalogus. Voor mijn klanten heb ik natuurlijk al een exemplaar klaar liggen en kun je vanavond niet, dan zal hij een dezer dagen in je brievenbus vallen.

Een party bij mij thuis is altijd SUper gezellig! We kletsen lekker bij, vragen worden beantwoord en het allerbelangrijkste: we verlekkeren ons heerlijk aan de nieuwe catalogus. En er staan waanzinnig mooie, nieuwe producten in! Een zeer gevarieerde keus van stempels, inkt en papier. En natuurlijk coördineert alles weer fantastisch bij elkaar.

Hieronder een impressie van de nieuwe In Colors (echt GE-WEL-DIG!) met de SUper mooie set: Swirly Bird met bijpassende framelits: Swirly Scribbles. Liefde op het eerste gezicht voor mij en ik heb me er de afgelopen week heerlijk mee uit kunnen leven.


 Peekaboo Peach


Flirty Flamingo

 Sweet Sugarplum

 Dapper Denim

 Emerald Envy
(en Dapper Denim)

De nieuwe In Colors zijn heel gaaf, echt heel erg mooi.
En de stempel set: Swirly Bird is ontzettend veelzijdig.

Waar is jouw oog meteen opgevallen?
Bij welke set is het voor jou liefde op het eerste gezicht?



Leuk dat je langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten