zondag 22 mei 2016

Timeless Textures van Stampin' Up!

Hallo creatievelingen


Vandaag trakteer ik jullie op kaarten die we laatst gemaakt hebben tijdens een workshop. We hebben toen heerlijk gewerkt met de stempel set: Timeless Textures. Deze set komt ook weer terug in de nieuwe jaarcatalogus en het is een geweldige set om prachtige vintage kaarten mee te maken.

Voor de basiskaart heb ik de retiring kleur: Blackberry Bliss gebruikt. Jammer dat deze kleur weggaat, want ik vind hem echt prachtig. Gelukkig komen er ook weer mooie nieuwe In Colors :-)


Ik heb met de kleuren Crumb Cake, Tip Top Taupe en Bermuda Bay verschillende afdrukjes gestempeld. Sommige heb ik eerst afgestempeld voordat ik ze op de kaart heb gestempeld, zoals bv. de randjes en de blaadjes/Franse Lelie stempel. Hierdoor komen de spetters en de kringen juist beter uit en dat was precies de bedoeling.

 De woorden van de Hello You Thinlits combineren geweldig goed
op deze vintage kaart. Ik heb ze uit Blackberry Bliss cardstock gestanst.


 Enkele Rhinestones geven de kaart net even wat meer finesse.
De gestempelde tekst komt van de Numbers of Years set.


Deze kaart is van Night of Navy cardstock gemaakt en heeft
een tussenlaagje van Crumb Cake.
De vlinder is van Bold Butterfly Framelits.



Leuk dat je langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten